Taller de Euskera

Este año arrancamos fuerte con las clases de euskera.

Hay dos grupos, un nivel básico en el que aprenden cosas como los días de la semana, los meses, los números, los colores, partes del cuerpo, ... y un nivel más avanzado donde trabajan vocabulario, gramática y el  nor-nori-nork mediante adivinanzas, traducciones, canciones y conversación.

Los usuarios aprenden mucho y estamos super contentos de poder llevar a cabo este taller.

Euskerako tailerra

Aurten gogor hasi gara euskerako klaseekin.

Bi talde daude: oinarrizko taldea, asteko egunak,  hilabeteak, zenbakiak, koloreak, gorputzeko atalak... ikasten dituztenak eta bestetik, maila aurreratuagoko taldea, hiztegia errepasatu, gramatika gogoratu eta nor-nori-nork-en lanketa burutzen duguna, asmakizun, itzulpen, abesti eta solasaldien bitartez.

Erabiltzaileek asko ikasten dute eta oso gustura gaude tailer hau burutzearekin.